Ik heb al de hele dag geen internet buiten de deur en als ik klantenservice bel sta ik 20min in de wacht. Zouden jullie dit voor mij kunnen uitzoeken hoe dat komt? Nou wou ik ook vragen of je van 5gb internet naar onbeperkt kan gaan.
Hoi djaohazeleger, dat is niet zo best natuurlijk, jij maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland en zou dus gewoon online moeten zijn! Ik zie dat je inmiddels ook hebt gesproken met mijn collega's op de telefonische klantenservice. Jij bent het slachtoffer van deze storing. Op dit moment heb ik nog geen nieuwe informatie voor maar zodra ik dat wel heb zal ik het topic updaten!
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Ik stuur een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.