Beantwoord

incidenteel data

  • 27 January 2019
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

ik heb een BEN abonnement zonder data, want met wifi kan ik vrijwel altijd doen wat ik wil. Soms gaat dat niet en dan wil ik eenmalig data kunnen kopen. Dat kopen lukt (BEN stuurt netjes een bevestiging), maar ik kan geen data gebruiken. MB pauze staat uit, op mn mobiel staat alles aan. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 12:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Je moet dan wel je data 3g / 4g aanzetten als je data via BEN wil gebruiken en daarna weer overschakelen op wifi als je geen 3g of 4g nodig hebt. Of zeg ik nu iets heel geks?

Fijne dag groet Richard Claassen
Reputatie 5
Badge +12
ik heb een BEN abonnement zonder data, want met wifi kan ik vrijwel altijd doen wat ik wil. Soms gaat dat niet en dan wil ik eenmalig data kunnen kopen. Dat kopen lukt (BEN stuurt netjes een bevestiging), maar ik kan geen data gebruiken. MB pauze staat uit, op mn mobiel staat alles aan. Wat is er aan de hand?

Daar kan MB Extra inderdaad enorm handig voor zijn! Ik zie dat jouw MB Extra bundel gewoon actief is. Vreemd dat het niet lukt om deze te gebruiken! Ik zie namelijk dat alle instellingen op het netwerk wel goed staan. Heb je jouw telefoon al eens helemaal uit- en aangezet? Daarnaast raad ik je aan om de APN instellingen te controleren. Deze horen op internet.ben te staan. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, laat dan even weten welk merk telefoon je hebt.

Reageer