Beantwoord

internet kopen

• 6 juli 2019
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Beste,

Komende woensdag ga ik voor 2 dagen naar een pensioen in Duitsland. Hier hebben ze helaas geen internet. Is het mogelijk om via mijn abonnement internet bij te kopen zodat ik op mijn iPad tv kan kijken?

Met vriendelijke groet,

Sandra Algera
icon

Beste antwoord door Romy 8 juli 2019, 09:57

Hi! Leuk dat je naar het buitenland gaat. Ja, dat is zeker mogelijk. Echter zullen jouw MB's wel snel op zijn wanneer je deze gebruikt om tv te kijken. Hier lees je alles over MB verbruik. Mocht je tv willen kijken via applicaties kun je nagaan of je deze afleveringen van te voren kunt downloaden. Dat scheelt MB's. Of je kunt natuurlijk in alle rust een boek gaan lezen, dat kost je helemaal geen MB's.

Ik wens je in ieder geval veel plezier ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Leuk dat je naar het buitenland gaat. Ja, dat is zeker mogelijk. Echter zullen jouw MB's wel snel op zijn wanneer je deze gebruikt om tv te kijken. Hier lees je alles over MB verbruik. Mocht je tv willen kijken via applicaties kun je nagaan of je deze afleveringen van te voren kunt downloaden. Dat scheelt MB's. Of je kunt natuurlijk in alle rust een boek gaan lezen, dat kost je helemaal geen MB's.

Ik wens je in ieder geval veel plezier ☺

Reageer