Beantwoord

Internet werkt niet

• 31 juli 2018
  • 60 reacties
  • 590 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Fijn om te lezen dat je al iets verbetering merkt! Ik zie dat mijn collega's van de technische afdeling er nog volop mee bezig zijn. De simkaart is opnieuw aangemeld op het netwerk. De verwachting is dat binnen 48 uur alle diensten weer goed werken.
De 48 uur zijn nog wel niet voorbij, maar de situatie is terug waar het was geen telefoon, geen SMS en geen internet, Het enige verschil is dat ik nu te horen krijg "Deze oproep is niet toegestaan" en als je naar mijn nummer belt "Uw oproep kan niet worden uitgevoerd".
Verder had ik bij mijn melding aangegeven dat ik 's middags na 15u kan worden gebeld en heb die uren vrij genomen om thuis te kunnen zijn. Maandagmorgen ben ik voor 9 uur gebeld, daarna niet meer. Wat heeft het voor zin om een tijdsperiode op te geven als en geen rekening mee gehouden wordt.
Ben erg ontevreden.
Reputatie 5
Badge +7
Hi dvandereijk, ik zie dat onze technische afdeling er druk mee bezig is.Het zal nu echt niet lang meer duren. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je gebeld wordt op het tijdstip dat je hebt doorgegeven. Ik zie dat de dekking is onderzocht en deze in orde is. De technische dienst zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Sorry voor het ongemak.
We zijn nu 16 dagen verder en ondanks alle toezeggingen heb ik nog steeds geen internet, ik kan niet bellen en gebeld worden en ook SMS-en is onmogelijk. Jullie leveren een wanprestatie. Ik ben het helemaal zat. Dit weekend moet ik weg en ik heb mijn telefoon nodig. Zorg er voor dat mijn telefoon vandaag (vrijdag 17-8) nog werkt, anders zoek ik wel een andere provider die zijn beloften wel nakomt.
Reputatie 3
Badge +2
Ik zie dat er wat instellingen van je abonnement zijn aangepast. Zou je je toestel opnieuw kunnen opstarten en het nogmaals kunnen testen?
Ik heb opnieuw opgestart, geen verschil. Ik heb woensdag met de klantenservice gebeld en zij zouden het tijdelijke nummer dat bij de simkaart hoorde opnieuw activeren zodat ik in ieder geval wat zou kunnen doen. Wat is daar de status van?
Reputatie 3
Badge +2
Dat is helaas niet mogelijk omdat het nummerbehoud al heeft plaatsgevonden. Het tijdelijke nummer is dan niet meer beschikbaar. Ik heb wel gelijk weer een melding voor je gemaakt bij de technische afdeling en vermeld dat het wijzigen van de instellingen niet heeft geholpen en je nog steeds dezelfde problemen ervaart. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Wat zijn de andere mogelijkheden? Een ander nummer? Morgenochtend en de rest van het weekend heb ik een telefoon nodig!
Ben teleurgesteld en boos
Het is gelukt, alles werkt. Niets meer aan doen!
Ben opgelucht!
Reputatie 3
Badge +2
Gelukkig!! Ben ik blij om te lezen 🙂

Reageer