Beantwoord

Internet werkt niet bij mijn onbeperkt internet bundel

• 14 juni 2017
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo ben
Internet werkt nog niet
Gedaan wat je zij
Telefoon uitgezet maar nee hoor
Wat nu
icon

Beste antwoord door Rox 19 juni 2017, 08:24

Goedemorgen Guido, het klopt dat er een storing gaande is bij de internet altijd bundels. Op dit moment zou de data moeten werken als je de MB pauze uitzet. Je geeft aan dat dit niet werkt. Dat vind ik jammer om te horen. Momenteel is er nog geen oplossing bekend, via het topic over deze storing houden we je op de hoogte. Als je verder nog vragen hebt dan wil ik je vragen om deze is het desbetreffende topic te stellen om het zo overzichtelijk mogelijk te houden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Guido, het klopt dat er een storing gaande is bij de internet altijd bundels. Op dit moment zou de data moeten werken als je de MB pauze uitzet. Je geeft aan dat dit niet werkt. Dat vind ik jammer om te horen. Momenteel is er nog geen oplossing bekend, via het topic over deze storing houden we je op de hoogte. Als je verder nog vragen hebt dan wil ik je vragen om deze is het desbetreffende topic te stellen om het zo overzichtelijk mogelijk te houden.
Al 3 dagen geen internet op de telefoon.
bij belstatus 0 MB over van totaal.
terwijl ik ombeperkt internet heb.
Mb pauze aan / uit gezet maar ook dat werkt niet. en al 0,70 euro kwijt aan bellen met ben terwijl de centrale dicht was!
wie heeft de oplossing voor mij