Beantwoord

Internetbundel

• 14 maart 2019
  • 1 reactie
  • 195 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Gisterenavond kreeg ik van jullie een berichtje dat ik al 80 procent van mijn internetbundel heb verbruikt. Dit vond ik erg vreemd omdat ik normaal gesproken nooit meer gebruik in de maand dan maximaal 1000MB en volgens mij heb ik dan altijd nog wat MB over. Dus nu is mijn vraag klopt dit wel? of is er ergens iet fout gegaan? Als het klopt zou ik toch graag willen zien wanneer er zoveel MB is afgeschreven want dit kan ik ook nergens terug vinden

Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet,

Laura den Dekker
icon

Beste antwoord door Romy 15 maart 2019, 10:52

Hi Laura. Ik kan begrijpen dat je even schrikt wanneer je al blijkbaar zoveel MB's hebt verbruikt. Ik heb meteen gekeken of dit wel helemaal goed is gegaan en jouw verbruikstatus geladen. Ik zie hier dat er 942MB van de 1000MB bundel is opgemaakt. Wanneer dit verbruikt is kan je pas zien op de specificatie van de factuur. Ik wil je adviseren om een verbruik app te downloaden om jouw data goed in de gaten te kunnen houden. Verder wil ik je adviseren dit artikel te lezen. Hierin wordt uitgelegd hoe jouw toestel ongemerkt MB's kan verbruiken. Mocht je deze maand niet uitkomen, is het mogelijk een MB extra bundel aan te schaffen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Laura. Ik kan begrijpen dat je even schrikt wanneer je al blijkbaar zoveel MB's hebt verbruikt. Ik heb meteen gekeken of dit wel helemaal goed is gegaan en jouw verbruikstatus geladen. Ik zie hier dat er 942MB van de 1000MB bundel is opgemaakt. Wanneer dit verbruikt is kan je pas zien op de specificatie van de factuur. Ik wil je adviseren om een verbruik app te downloaden om jouw data goed in de gaten te kunnen houden. Verder wil ik je adviseren dit artikel te lezen. Hierin wordt uitgelegd hoe jouw toestel ongemerkt MB's kan verbruiken. Mocht je deze maand niet uitkomen, is het mogelijk een MB extra bundel aan te schaffen.

Reageer