Internetten op het 4G netwerk lukt niet, wat nu?

• 21 april 2018
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hoi,
Ik heb sinds de 19de een abonnement bij jullie, en vanaf het begin doet mijn 4g internet het al niet. al van alles geprobeerd, maar het werkt niet. als ik me Wi-Fi uit zet heb ik dus totaal geen bereik. wat moet ik doen?

Groetjes

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Mieke, hé wat vervelend dat je zonder Wi-Fi geen internet verbinding hebt! Dat mag niet de bedoeling zijn... Goed dat je hier dan ook een berichtje over stuurt.

Om te beginnen ben ik de instellingen op de simkaart na gaan kijken. De instellingen voor zowel 3G als 4G staan juist op het netwerk. Dit zou betekenen dat je verbinding zou kunnen maken met 3G én 4G. Zou je eens willen proberen om te verbinden met het 3G netwerk om te zien of 3G wel werkt?

Verder zou ik graag willen weten welk toestel je gebruikt. Gebruik je een Android toestel? Dan zou ik ook graag willen weten welke versie van Android je hebt staan op je telefoon. Gezien de instellingen op het netwerk juist staan, kan het zijn dat de instellingen op je toestel niet goed staan. Laat je het mij weten?
Hoi angelique,

Nadat ik het berichtje had gestuurd, ging die het na een tijdje weer doen! Mijn 4G doet het gewoon gelukkig. Alvast bedankt voor je snelle reactie.

vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +8
Ah, kijk dat is super goed nieuws! Fijn dat je nu gebruik kunt maken van het 4G netwerk. Heel veel plezier met je Ben abonnement! 😃

Reageer