Beantwoord

Kan een iPhone 8 op 4G?

• 7 maart 2018
  • 4 reacties
  • 429 keer bekeken

Hallo,

Bij het aanpassen van mijn bundel wil ik kijken of 4G beschikbaar is op de iPhone 8. Ik ga hier wel van uit, maar de lijst gaat niet verder dan iPhone 7. Is het mogelijk om 4g op de iPhone 8 te hebben?
icon

Beste antwoord door Rox 8 maart 2018, 08:51

Hoi MaritM! Oeh een iPhone 8! Bevalt hij een beetje? Op een iPhone 8 kun jij zeker 4G gebruiken, alle Apple toestellen vanaf de iPhone 5C hebben een 4G netwerk antenne waarmee jij dit supersnelle internet kunt gebruiken 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Bij het aanpassen van mijn bundel wil ik kijken of 4G beschikbaar is op de iPhone 8. Ik ga hier wel van uit, maar de lijst gaat niet verder dan iPhone 7. Is het mogelijk om 4g op de iPhone 8 te hebben?

Een iphone 8 heeft geen 4G.
Sorry, maar een Huawei maakt je wel.blij met 4G!

Groet Richard.
Reputatie 6
Badge +3
Volgens mij zit er wel 4g op de iphone 8 maar het schijnt dat meer mensen problemen hebben om met het apparaat ook daadwerkelijk van 4g gebruiken kunnen maken. Google het maar eens.

Succes, groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi MaritM! Oeh een iPhone 8! Bevalt hij een beetje? Op een iPhone 8 kun jij zeker 4G gebruiken, alle Apple toestellen vanaf de iPhone 5C hebben een 4G netwerk antenne waarmee jij dit supersnelle internet kunt gebruiken 😃
Reputatie 6
Badge +3
Hoi MaritM! Oeh een iPhone 8! Bevalt hij een beetje? Op een iPhone 8 kun jij zeker 4G gebruiken, alle Apple toestellen vanaf de iPhone 5C hebben een 4G netwerk antenne waarmee jij dit supersnelle internet kunt gebruiken :D

Maar ik lees wel hier en daar dat veel gebruikers van dit type telefoon problemen ondervinden. Dat vind ik niet raar, dat vind ik alleen maar heel bijzonder?

Reageer