Beantwoord

Kan ik mijn 4G bundel uitzetten?

• 13 september 2016
  • 13 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik wil net op mijn pers site evt 4g uitzetten, maar krijg de melding dat ik ivm hoge kosten deze maand dat niet kan.
Vreemd want heb niks gedaan, en heb nog ruim voldoende mb's en minuten. Wat is hier aan de hand mods. Kan iemand mij wegwijs maken. Bundels aanpassen gaat ook niet meer nu, evenals 4 g uitzetten enz.

Gr Fred
icon

Beste antwoord door Angelique 13 september 2016, 15:53

Hallo, vreemd om te lezen dat een wijziging van je bundel niet mogelijk is. Het verwijderen van je 4G bundel is niet mogelijk omdat je hiermee komt onder de intiële waarde van 10,50 euro. Wel is het mogelijk om de 4G bundel te verwijderen als je daarbij een andere bundel ophoogt.

Ik zie trouwens je mobiele nummer als gebruikersnaam gekozen. Dit lijkt mij niet verstandig omdat jouw mobiele nummer nu openbaar staat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen op dit account? Dan pas ik de gebruikersnaam voor je aan.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, vreemd om te lezen dat een wijziging van je bundel niet mogelijk is. Het verwijderen van je 4G bundel is niet mogelijk omdat je hiermee komt onder de intiële waarde van 10,50 euro. Wel is het mogelijk om de 4G bundel te verwijderen als je daarbij een andere bundel ophoogt.

Ik zie trouwens je mobiele nummer als gebruikersnaam gekozen. Dit lijkt mij niet verstandig omdat jouw mobiele nummer nu openbaar staat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen op dit account? Dan pas ik de gebruikersnaam voor je aan.
Hallo Angelique.

Ik snap er ook niks van, maar kan je het weer herstellen zoals het was. Dat 4g kan aanblijven, want dan kom ik idd onder 10 euro. Min en mb's kunnen gewoon blijven zoals het is incl 4g.

Gr Fred
Badge
Dan laten we je bundel zoals het is. Zou je nog wel naar dit account je gewenste gebruikersnaam kunnen sturen? Dan pas ik je gebruikersnaam aan.
Is goed. Alles weer naar het oude maken vwb min en mb's.

Bvd
Badge
Gelukt! Als er weer wat is, zien we je graag terug op het forum, Fred63 😉
Dank u voor de snelle service.

Gr
Alles werkt weer als vanouds op mijn app.

Gr Fred
Nou ik ben iets te snel weer happy geweest. Vanmorgen weer de zelfde melding over te hoge kosten. Bundels zijn niet te wijzigen.
Mods kunnen jullie nogmaals kijken wat er mis is.

Bvd Fred
Badge
Hoi Fred63,

Naar wat wou je jouw abonnement aanpassen?

Gr,
Amber
Nou in wilde eigenlijk 4g uitzetten, maar dat gaat niet omdat ik dan onder 10 euro kom. Geen probleem daarmee, en heb alles bij het oude gelaten vwb bundels en 4g.
Wat wel is dat ik nu niet iets aan kan passen in de toekomst als ik dat zou willen via de app omdat dit nu niet kan.
Gisteravond werkte hij als vanouds, maar vanmorgen niet meer dus en krijg weer die melding over hoge kosten.
Ik ga wel afwachten wat er gebeurt aan het einde van deze maand. Laat het verder maar zo.

Gr Fred
Badge
Dat is goed Fred63.
Je kan hier altijd een bericht achter laten op het moment dat je ons nodig hebt.

Gr,
Amber
Ja wist niet dat het via het forum zo goed zou werken.
Kijk het ff aan dan hier.

Gr Fred
Badge
Goed om te horen Fred63!

Gr,
Amber