Beantwoord

Kan mijn 4G bundel per maand aan/uitgezet worden?

• 1 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik ben nog geen klant maar denk dat binnenkort wel te worden. Ik surf weinig op internet en download geen video filmpjes of zo. Ik denk daarom om te beginnen met een 2 jarig 3G abonnement van 300 min met 1000MB internet. Is het daarna in de toekomst bij veranderend gebruik mogelijk om bijvoorbeeld een paar maanden 4G aan te zetten (tegen meerprijs) en als het niet oplevert wat ik ervan verwacht kan ik dan het 4G abonnement weer terugzetten naar 3G met het oorspronkelijke maandtarief?
icon

Beste antwoord door Quan 3 oktober 2016, 09:24

Je kan een 4G bundel per maand aan- en uitzetten. Zodoende kan je inderdaad bij start van je abonnement kunnen kiezen voor 4G en als het je toch niet bevalt, de 4G bundel weer uitzetten 😉
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Badge
Super. Als je weer vragen hebt, dan ben je welkom op het forum, Jan. Voor nu wens ik je een fijne dag toe!
Helder
Badge
Dat komt omdat na je contractperiode de korting op je bundels komen te vervallen, tenzij je een bundelwijziging doet of je contract verlengt waarop andere kortingen gelden. In jouw situatie kan een maand abonnement wellicht interessanter zijn. Als je later besluit om 4G uit te zetten, dan heb je niet te maken met een startprijs. Bij een 24 maanden contract mag je bundel niet dusdanig wijzigen dat je maandbedrag lager wordt dan waarmee je je abonnement bent begonnen.
Dank voor de snelle reactie. Ik zag nog wat vreemds. Als ik een abonnement neemt voor 2 jaar met 300 minuten en 1000MB dan kost dat twee jaar lang 10 euro per maand maar na afloop van die twee jaar bijna 20 euro per maand. Dan kan ik beter een maand abonnement nemen voor 11 euro per maand. Dat bedrag blijft dan 11 euro en dat is op de lange duur voordeliger. Bij teke2 en youfone blijven de maand bedragen na afloop van het contract hetzelfde. Toch een beetje vreemd dat Ben dat ook niet doet.
Badge
Je kan een 4G bundel per maand aan- en uitzetten. Zodoende kan je inderdaad bij start van je abonnement kunnen kiezen voor 4G en als het je toch niet bevalt, de 4G bundel weer uitzetten 😉