MB verbruik

• 3 november 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

verleden maand ook gesteld ik blijf mb kwijt raken jullie stellen kijk naar je afrekening aan het eind van de maand nu zit ik in het begin van de maand en weer mb kwijt zonder dat ik mijn mobiel gebruikt
ik heb 1000 mb dan is het toch niet zo moeilijk om dit ge woon te checken niet dat gelul van check je verbruik nee er klopt gewoon niet iets ik hoef niet mijn eindafrekening te checken jullie leggen het probleem steeds bij mij zoek gewoon hoe het kan ik wacht niet tot het eind ik ben gewoon steeds mb kwijt
dus zoek uit hoe dat kan

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi @tonymid.

Ik geloof niet dat dit zo gaat werken. Je moet achter de oorzaak van het verbruik dat je kwijtraakt zien te komen en dat vindt je terug in je telefoon.

Welke telefoon heb je merk en type?
huawei p8 LITE 2017 MODEL pra-lx1
Reputatie 6
Badge +4
nu zit ik in het begin van de maand en weer mb kwijt zonder dat ik mijn mobiel gebruikt
Een belangrijk punt, ik haal het even aan .
Wanneer je kijkt bij, instellingen, datagebruik geeft de telefoon dan aan dat er geen data is gebruikt door apps?

Wanneer je scrollt van boven naar beneden over het scherm, bron, zie je dan dat mobiele gegevens uit staan? Wanneer je geen mobiele gegevens gebruikt, nodig hebt, zet je dit structureel uit? Heb je dit uit staan?
Zie je bij instellingen, wifi, iets staan als mobiel data gebruiken wanneer er geen internet via wifi is? Dit staat uit?

Reageer