Beantwoord

Melding 'gegevensverbruik bereikt' op mijn telefoon.

• 28 april 2018
  • 1 reactie
  • 1914 keer bekeken

Ik ontving gister de melding
Waarschuwing gegevensgebruik op mijn eigen Samsung
Mijn internet provider ziggo gaf me aan dat het waarschijnlijk een instelling is van mijn telefoon of pakket bjj Ben.

Wil een scherm foto toevoegen van dit probleem maar knopje foto krijg ik niet open
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 28 april 2018, 12:33

Bij 80 en 100% verbruik van je internetbundel krijg je een waarschuwing in de vorm van sms.
Maar omdat je spreekt over gegevensgebruik gaat dit om een instelling op je telefoon. Gegevensgebruik kun je in je instellingen vinden. Hier stel je in waarschuwing, limiet en startdatum van je internetbundel.

Stel in op een veilige lage marge.

Je zegt Samsung maar daar kan verschil zijn in onderlinge types qua menu, maar je moet zoeken op gegevensgebruik, wellicht is er in het menu een verdeling in tabbladen met hoofdkernen.

Dit gaat niet over WiFi, niet over een plafond daarin.

~ Wil een scherm foto toevoegen van dit probleem maar knopje foto krijg ik niet open ~

Speelt dit op je telefoon, probeer eens een andere browser. Welke gebruik je?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Bij 80 en 100% verbruik van je internetbundel krijg je een waarschuwing in de vorm van sms.
Maar omdat je spreekt over gegevensgebruik gaat dit om een instelling op je telefoon. Gegevensgebruik kun je in je instellingen vinden. Hier stel je in waarschuwing, limiet en startdatum van je internetbundel.

Stel in op een veilige lage marge.

Je zegt Samsung maar daar kan verschil zijn in onderlinge types qua menu, maar je moet zoeken op gegevensgebruik, wellicht is er in het menu een verdeling in tabbladen met hoofdkernen.

Dit gaat niet over WiFi, niet over een plafond daarin.

~ Wil een scherm foto toevoegen van dit probleem maar knopje foto krijg ik niet open ~

Speelt dit op je telefoon, probeer eens een andere browser. Welke gebruik je?

Reageer