Beantwoord

Melding 'Niet aangemeld bij netwerk' op mijn simkaart.

• 5 november 2017
  • 1 reactie
  • 1313 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds ong. 2 weken kan ik niet meer bellen en Internetten met mijn Samsung Galaxy S5 mini telefoon via het Ben netwerk. Internet via Wifi werkt wel goed.

Uitgaand bellen geeft foutmelding "Niet aangemeld bij netwerk."
Inkomend bellen krijgt de voicemail te horen.

Internet met MB's geeft de foutmelding "Je bent offline.".
Internet met Wifi werkt wel goed.

Gisteren de SIM kaart vervangen door een nieuw exemplaar,
toestel een uur uitgezet (incl. de accu) en daarna geactiveerd,
kan nu nog steeds niet bellen en Internetten.

Kunt U voor me nakijken wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door Rox 6 november 2017, 09:30

Goedemorgen gertvanziel! Wat balen dat jij geen gebruik kunt maken van je Ben simkaart! Ik kan me goed voorstellen dat jij dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil je adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen zodat dit probleem kan worden opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen gertvanziel! Wat balen dat jij geen gebruik kunt maken van je Ben simkaart! Ik kan me goed voorstellen dat jij dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil je adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen zodat dit probleem kan worden opgelost.

Reageer