Beantwoord

Mijn data bundel gaat snel op, hoe kan dat?

• 22 januari 2018
  • 2 reacties
  • 2002 keer bekeken

Hallo allen,
Een vraagje. Ik heb al jaren 500 MB internet en was voor mij genoeg(de rest via WiFi). Met mijn verlenging kreeg ik er 500 MB bij dus 1000 MB. Sindsdien krijg ik rond de tien dagen voor einde maand dat ik 80% heb verbruikt. Dit had ik voordien nooit. Was dit beu en heb nu 2500 MB gekozen. Binnen twee dagen alles op. Dit kan nooit maar misschien doe ik iets niet goed. Ik heb een IPhone SE.
Iemand een tip??
icon

Beste antwoord door Rox 23 januari 2018, 09:07

Goedemorgen ejvdberge! Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk schrikken is als je data opeens snel op gaat en dat je graag wil weten waar de bundel dan aan op gaat. Ik kan dat niet inzien omdat Ben dit niet mag registreren, gelukkig kun je dit wel in je toestel zelf achterhalen. Hoe dat precies werkt lees je hier. Ook staan er tips om ongemerkt dataverbruik te beperken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen ejvdberge! Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk schrikken is als je data opeens snel op gaat en dat je graag wil weten waar de bundel dan aan op gaat. Ik kan dat niet inzien omdat Ben dit niet mag registreren, gelukkig kun je dit wel in je toestel zelf achterhalen. Hoe dat precies werkt lees je hier. Ook staan er tips om ongemerkt dataverbruik te beperken.
Reputatie 5
Badge +2
Is ejvdberge er inmiddels uit gekomen waar het dataverbruik vandaan komt?

Reageer