Beantwoord

Mijn internet vliegt weg terwijl ik alleen via wifi internet

• 13 juni 2017
  • 6 reacties
  • 174 keer bekeken

Vanaf 1 juni al 1500 mb verbruikt ik weet echter niet waaraan
icon

Beste antwoord door Rox 20 juni 2017, 08:04

Ik snap heel goed dat je dit wil weten, Miekem. Wij kunnen dit niet inzien op de klantenservice omdat Ben de inhoud van je data sessies niet mag registreren. Dit is een inbreuk op jouw privacy, je toestel registreerd het wel, vandaar dat Jolijn je probeerde uit te leggen hoe je dit kan achterhalen. Mocht het toch niet lukken heeft Ben ook deze handige blog geschreven over het achterhalen van je data verbruik.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Miekem, ik begrijp dat je schrikt van dit verbruik! Ik help je graag verder om je meer inzage te geven in je dataverbruik. Je kunt je data zelf ook gemakkelijk nakijken in de instellingen van je toestel. Bij Appletoestellen kun je dit vinden onder 'Mobiel netwerk' en bij Androidtoestellen staat dit bij 'Gegevensgebruik'. Ik hoop dat je hier al meer informatie kunt vinden!

Groetjes, Jolijn
[quote=Jolijn]Hoi Miekem, ik begrijp dat je schrikt van dit verbruik! Ik help je graag verder om je meer inzage te geven in je dataverbruik. Je kunt je data zelf ook gemakkelijk nakijken in de instellingen van je toestel. Bij Appletoestellen kun je dit vinden onder 'Mobiel netwerk' en bij Androidtoestellen staat dit bij 'Gegevensgebruik'. Ik hoop dat je hier al meer informatie kunt vinden!

Groetjes, Jolijn[/quot

Ik wil gewoon weten waar ik afgelopen zondag 800 mb aan op heb gemaakt terwijl de telefoon niet gebruikt is
Hoi Miekem, ik begrijp dat je schrikt van dit verbruik! Ik help je graag verder om je meer inzage te geven in je dataverbruik. Je kunt je data zelf ook gemakkelijk nakijken in de instellingen van je toestel. Bij Appletoestellen kun je dit vinden onder 'Mobiel netwerk' en bij Androidtoestellen staat dit bij 'Gegevensgebruik'. Ik hoop dat je hier al meer informatie kunt vinden!

Groetjes, Jolijn
Ik wil gewoon weten hoe het kan dat ik 800 mb verbruikt heb terwijl ik de telefoon niet gebruik.
800 mb in 1 dag
Reputatie 7
Badge +7
Ik snap heel goed dat je dit wil weten, Miekem. Wij kunnen dit niet inzien op de klantenservice omdat Ben de inhoud van je data sessies niet mag registreren. Dit is een inbreuk op jouw privacy, je toestel registreerd het wel, vandaar dat Jolijn je probeerde uit te leggen hoe je dit kan achterhalen. Mocht het toch niet lukken heeft Ben ook deze handige blog geschreven over het achterhalen van je data verbruik.

Reageer