Beantwoord

Mijn mobiele internet werk niet, wat nu?

  • 29 mei 2017
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Sinds 23 mei heb ik een abonnement bij Ben. Mobiel internet werkt tot op heden niet, alleen als ik bij een wifinetwerk ben, heb ik internet. Ja, duh.
Hoe kan ik dat oplossen?
icon

Beste antwoord door Rox 30 mei 2017, 13:00

Hoi Janetpronk! Wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Nu nog zorgen dat je ook kunt internetten, je maakt immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland! Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen voor mobiel internet een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet geholpen hebben dan kan het zijn dat de instellingen in je toestel nog niet goed staan. Ik kan in het systeem niet zien wat voor mobiele telefoon jij gebruikt, via www.ben.nl/help kun je je toestel kiezen, je krijgt dan uitleg hoe je je mobiele telefoon goed kunt instellen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Janetpronk! Wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Nu nog zorgen dat je ook kunt internetten, je maakt immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland! Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen voor mobiel internet een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet geholpen hebben dan kan het zijn dat de instellingen in je toestel nog niet goed staan. Ik kan in het systeem niet zien wat voor mobiele telefoon jij gebruikt, via www.ben.nl/help kun je je toestel kiezen, je krijgt dan uitleg hoe je je mobiele telefoon goed kunt instellen.