Beantwoord

Mijn mobiele internet werkt al 3 maanden niet

  • 11 april 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik kan al 3 maanden lang mij 3g niet gebruiken ik heb 1000 mb maar er gebeurd helemaal niks bij mij ik word langzamer gefrustreerd er door
icon

Beste antwoord door Rox 12 april 2018, 08:11

Jeetje Ziggy, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk gefrustreerd van raakt! Jij zou gewoon onbezorgd moeten kunnen rond surfen op het wereldwijde web, je neemt immers niet voor niks een data bundel af. Ik zie in het systeem wel verbruik terug in de maanden januari en februari. Het verbruik van maart kan ik nog niet inzien omdat de factuur nog niet is aangemaakt, maar voor april zie ik dat jij nog geen gebruik hebt gemaakt van de data bundel.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen met je simkaart en toestel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje Ziggy, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk gefrustreerd van raakt! Jij zou gewoon onbezorgd moeten kunnen rond surfen op het wereldwijde web, je neemt immers niet voor niks een data bundel af. Ik zie in het systeem wel verbruik terug in de maanden januari en februari. Het verbruik van maart kan ik nog niet inzien omdat de factuur nog niet is aangemaakt, maar voor april zie ik dat jij nog geen gebruik hebt gemaakt van de data bundel.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen met je simkaart en toestel.

Reageer