Beantwoord

Mobiel internet

  • 4 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Hallo,
Zowel mijn dochter als zoon hebben een abonnement bij Ben. Mijn zoon kan wel mobiel internetten, mijn dochter niet. Ik zie geen verschil in de instellingen. Het gaat om het nummer eindigend op ..78.
Kunt u dit voor mij nakijken aub?
Gr. Wendy
icon

Beste antwoord door Angelique 9 augustus 2017, 08:06

Hoi Wendy, gek dat het voor jouw dochter niet mogelijk zou zijn om te internetten! Direct ben ik gaan kijken hoe dit komt.

Alle instellingen staan gelukkig juist op de simkaart, alleen zie ik dat de volledige databundel is verbruikt op 06-08-2017. Dit kan de reden zijn waardoor het op dit moment niet mogelijk meer is om te internetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Wendy, gek dat het voor jouw dochter niet mogelijk zou zijn om te internetten! Direct ben ik gaan kijken hoe dit komt.

Alle instellingen staan gelukkig juist op de simkaart, alleen zie ik dat de volledige databundel is verbruikt op 06-08-2017. Dit kan de reden zijn waardoor het op dit moment niet mogelijk meer is om te internetten.

Reageer