Beantwoord

mobiel internet werkt al 2 dagen niet

  • 10 april 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Kom al twee dagen met mijn telefoon mobiel niet op internet. Wi-fi werkt wel. Heb ik iets gemist?
icon

Beste antwoord door Rox 11 april 2018, 08:12

Goedemorgen k.luijbregts, dat is flink vervelend zeg! Ik help je graag met het oplossen hiervan zodat jij weer onbezorgd kunt rondsurfen op het wereldwijde web! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Controleer ook voor de zekerheid of het internet (mobiele gegevens) wel aanstaat in jouw telefoon. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen k.luijbregts, dat is flink vervelend zeg! Ik help je graag met het oplossen hiervan zodat jij weer onbezorgd kunt rondsurfen op het wereldwijde web! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Controleer ook voor de zekerheid of het internet (mobiele gegevens) wel aanstaat in jouw telefoon. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.

Reageer