Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Mijn mobiele internet doet het sinds gisteren niet meer. Ik weet niet waaraan het ligt, ik kon voorheen gewoon gebruikmaken van mijn bundel. Ik heb een Apple Iphone. Ik heb de stappen gevolgd wat op de site vermeld staat als dit probleem zich voordoet, mijn netwerkgegevens opnieuw ingesteld, de APN en gebruiksnaam verandert en mijn telefoon opnieuw opgestart. Ik heb dit een aantal keer geprobeert, niets werkt.

Kan dit probleem zo snel mogelijk opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Romy 3 January 2019, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat is vervelend. Goed dat je al deze stappen al hebt ondernomen. Ik zie dat jouw Ben abonnement geblokkeerd is wegens snel oplopende kosten. Heb je het voorschot bedrag betaald?
Nee deze heb ik nog niet betaald en komt ook niet goed uit voor mij nu. Ik heb pas geleden wel een mailtje ontvangen met dat ik nog wel gebruik kan maken van mijn internet binnen mijn bundel maar dan ik alleen niet verder dan mijn bundel kosten kan maken. Maar mijn internet binnen mijn bundel doet het alsnog niet?
Reputatie 5
Badge +9
Ja, daar heb je gelijk in. Buiten de bundel internetten kan dan niet meer tot het voorschot of de volledigde factuur is betaald, echter heb je wel al 596 MB verbruikt van jouw internet bundels. Volgens mij lijkt alles te werken. Heb je jouw simkaart eventueel al eens in een ander toestel uitgeprobeerd?

Reageer