Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 25 september 2019
  • 5 reacties
  • 577 keer bekeken

Ik kan wel bellen en gebeld worden met de telefoon, maar internetten lukt niet (alleen via Wifi).
Alle APN-instellingen staan goed. Toestel uit- en aan gedaan.
Kunnen jullie de simkaart eens resetten?
icon

Beste antwoord door Anton66 30 september 2019, 18:11

Hoi @Merve. Het is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb een reset van de netwerkverbindingen gedaan en daarna handmatig BEN als APN toegevoegd. Dat was blijkbaar de oplossing, want daarna deed het mobiele internet het weer.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi @Anton66! Ik zie dat je ook via de klantenservice was geholpen. Is het toen gelukt om verbinding te krijgen?
Hoi @Merve. Het is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb een reset van de netwerkverbindingen gedaan en daarna handmatig BEN als APN toegevoegd. Dat was blijkbaar de oplossing, want daarna deed het mobiele internet het weer.
Reputatie 4
Badge +5
Wat fijn dat het is gelukt! Geniet ervan. Ik wens je een mooie dag😊

Ik heb ook geen mobiel internet,

iPhone SE

APN instellingen gecheckt:

  • smartsites.t-mobile
  • internet.ben 
  • BEN

ook geprobeerd:

  • Mobiele data (APN): stel opnieuw in (geeft als APN: smartsites.t-mobile)
  • 3G / 4G, VoLTE aan / 4G VoLTE uit
  • herstel internetinstellingen
  • meerdere malen herstart telefoon

 

please help!

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Uylenbroek! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Reageer