Alle APN-instellingen staan goed. Toestel uit- en aan gedaan.
Kunnen jullie de simkaart eens resetten?
Beste antwoord door Anton66
Bekijk origineelBeste antwoord door Anton66
Bekijk origineelBij mij hetzelfde probleem als bij Uylenbroek. Alles al geprobeerd.Sinds vandaag overgestapt naar BEN. Hiervoor KPN waar ik dit probleem niet had. Graag een oplossing.
Hi Elapro, ik kijk graag met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen?
Is al opgelost. Ik had een abonnement afgesloten met 3G maar dat werkt niet. Via Bellen.com bij BEN beland en ervan uit gegaan dat de optie die standaard stond aangevinkt de juiste zou zijn. Dat is dus niet het geval. Nu moet ik een euro per maand bijbetalen voor 4G. Beetje jammer. En wellicht een idee om de optie 3G niet aan te bieden.
Hi Elapro, fijn om te horen dat het is opgelost. Ik ben blij om te lezen dat mijn collega je ook vergoed heeft voor de eerste 5 maanden. Hierdoor maak je volgens mij geen kosten voor de 4G Bedankt voor de optie over het aanbod, dit zal ik doorgeven!
Ik heb ook geen mobiel internet,
iPhone SE
APN instellingen gecheckt:
ook geprobeerd:
please help!
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.