Mobiel internet werkt niet

  • 19 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Hallo,

Vorige week ben ik overgestapt naar Ben. Mobiel internet werkt echter niet. Ik heb een bundel van 2,5 gigabyte (dat staat ook in mijn account bij resterend tegoed) en bij de instellingen van de telefoon zie ik ook niks verkeerd staan. Mobiele gegevens staan gewoon aan.

Ik heb wel internet gehad deze week - ik heb 25 megabyte verbruikt. Sindsdien is er niks aan de instellingen veranderd, en bij mijn vorige provider werkte het altijd wel goed. Kwestie van slechte ontvangst/netwerk, of...?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Laura, welkom! Gek dat internet het niet zou doen.. Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten? Zo ja, als het dan nog niet lukt om te internetten, zou je dan kunnen doorgeven welke foutmelding je krijgt?

Reageer