Mobiel internet werkt niet meer

• 21 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik ben op 26-05 overgestapt naar Ben.
Sinds die tijd kan ik niet meer gebeld worden door andere providers.
Na tussenkomst van mobiel.nl is dit opgelost. Dit heeft meer dan 2 maanden geduurd, dat ik niet gebeld kon worden. Eind juli is dit opgelost, alleen sinds deze tijd kan ik niet meer mobiel internetten. Staat er nog een instelling verkeerd bij BEN? Wie kan mij helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje Carlal! Het zit je ook allemaal niet mee zeg 😞 Fijn dat je inmiddels gebeld an worden, nu nog even verbinden met het wereldwijde web! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om via ben.nl/help de instellingen in je toestel te controleren, als dat ook geen uitkomst biedt is noodzaak dat je je simkaart in een ander toestel te plaatst om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Ik heb een kruistest gedaan met een andere simkaart van ben in mijn telefoon.
Nu werkt mijn mobiel internet wel. Het ligt dus niet aan de telefoon maar aan een instelling van BEN. Kunt U dit verhelpen?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je dit hebt kunnen testen! Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt?

Reageer