Beantwoord

Mobiel netwerk

  • 14 februari 2019
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Ik heb al sinds 3 uur geen mobiel bereik, zijn er meer mensen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Romy 18 februari 2019, 11:48

Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Onhandig dat je geen netwerk lijkt te hebben. Heb je al eens geprobeerd jouw toestel te herstarten en jouw netwerk instellingen handmatig in te stellen?
Dank voor je reactie, ik heb dat inderdaad een paar keer gedaan.... Helaas zonder resultaat. Maar eind goed, al goed...ik had gisteravond rond 19.00 weer netwerk. Er is waarschijnlijk toch ergens een storing geweest, misschien bij T-Mobile. Wie weet.
Reputatie 5
Badge +6
Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.

Reageer