Mobiele Data Suspended, probleem

• 23 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn mobiele data:
Mijn bundel voor deze maand is niet volledig op gemaakt, ik zou dus nog steeds toegang moeten hebben tot mijn mobiele data zonder bij te hoeven kopen, maar ik ben (zoals mijn mobiel dat aangeeft) 'suspended 'en ik dacht eerst dat dit misschien de MB pauze was die aan stond. Die heb ik dan ook uitgezet, maar ik heb nog steeds geen toegang tot mijn mobiele data. Help!

Alvast bedankt voor de hulp!

PS, Ik kan wel gewoon bellen en sms-en.

4 reacties

Ik heb precies het zelfde probleem !
Reputatie 7
Badge +7
Hé jeetje! Dat schiet natuurlijk niet op! Jullie zouden beide gewoon verbonden moeten zijn met het wereld wijde web! Ik ben voor jullie beide het systeem ingedoken en zie geen bijzonderheden waardoor jullie niet zouden kunnen internetten. Ik heb daarom bij jullie beide je netwerk instellingen gereset. Als jullie je telefoon even helemaal uit en weer aan willen zetten kan de simkaart dit verwerken. Controleer voor de zekerheid ook of het internet wel aanstaat in je telefoon.
Beste,

Ik ben overgaan gegaan naar een andere bundel. Waarbij het internet verbruik hetzelfde is gebleven nl 1000 mb. Voorheen maakte ik nog geen 500 mb op en nu , nog 5 dagen gegaan , is al mijn mb al op. Al een paar keer dataverbruik uitgezet om te sparen . Een keer naar de klantenservice gebeld te hebben , kreeg ik te horen dat er een storing in het systeem was en dat ze me niet kon helpen .
Zouden jullie dit na willen zien hoe dit kan ?
Reputatie 6
Badge +8
Beste,

Ik ben overgaan gegaan naar een andere bundel. Waarbij het internet verbruik hetzelfde is gebleven nl 1000 mb. Voorheen maakte ik nog geen 500 mb op en nu , nog 5 dagen gegaan , is al mijn mb al op. Al een paar keer dataverbruik uitgezet om te sparen . Een keer naar de klantenservice gebeld te hebben , kreeg ik te horen dat er een storing in het systeem was en dat ze me niet kon helpen .
Zouden jullie dit na willen zien hoe dit kan ?

Hoi Gerjo, ik raad je aan om dit artikel door te nemen op het forum.

Reageer