Na bundelwijziging geen 4G of 5G meer

  • 19 juni 2017
  • 1 reactie
  • 150 keer bekeken

Sinds ik mijn bundel heb gewijzigd en de 4G heb veranderd in 5G, word ik niet meer verbonden met een G. Geen 2, 3, 4 of 5. Bij instellingen staat dat de 5G niet binnen bereik is. En ook dat het niet beveiligd is.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hoi daanenco,

Dit is nogal een erg bijzonder verhaal.
Niet eens omdat je mobiele data niet meer werkt, maar vooral omdat je zegt 5G te hebben via Ben. Dat zou namelijk betekenen dat Ben met het eerste 5G netwerk een wereldprimeur te pakken zou hebben.
Nee, 5G is voorlopig nog niet beschikbaar. Je hebt dan ook nog altijd 4G tot je beschikking. 4G zou ook gewoon moeten werken wanneer ik naar de instellingen op het netwerk kijk. Indien jij dat niet zo ervaart wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen.

Reageer