Beantwoord

Niet mogelijk om gebruik te maken van de bundels sinds 12-6

  • 11 juni 2017
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

hallo vrijdag heb ik mijn nieuwe sim only abonamnet in de post gekregen . ik heb het kaartje in me toestel gedaan maar krijg steeds te zien allen nood oproep en 4g doet het ook niet hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 juni 2017, 10:36

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'internet en bereik'.

Direct ben ik jouw klantkaart ingedoken om te achterhalen wat de reden is van de problemen die jij op dit moment hebt. In het systeem zie ik dat jouw bundels nog niet zijn toegekend. Om deze reden kan jij problemen ervaren. Intern ga ik dit laten uitzoeken! Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je abonnement bij ons. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'internet en bereik'.

Direct ben ik jouw klantkaart ingedoken om te achterhalen wat de reden is van de problemen die jij op dit moment hebt. In het systeem zie ik dat jouw bundels nog niet zijn toegekend. Om deze reden kan jij problemen ervaren. Intern ga ik dit laten uitzoeken! Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je abonnement bij ons. Sorry voor het ongemak!

Reageer