Beantwoord

nieuw abbonement

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 192 keer bekeken

ik heb een nieuw abbonement aangevraagd gister en dat is vandaag ingegaan. echter heb ik de hele dag al geen 3g. hoe komt dit en wat kan ik doen om hem aan de praat te krijgen? telefoon al opnieuw opgestart, simkaart eruit gehaald en er weer ingedaan en 3g aan en uit gezet. niks werkt..
icon

Beste antwoord door Romy 22 februari 2019, 10:54

Hi! Wat onhandig dat je geen 4G lijkt te hebben. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart. En heb je jouw mobiele gegevens en data roaming aan staan?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat onhandig dat je geen 4G lijkt te hebben. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart. En heb je jouw mobiele gegevens en data roaming aan staan?

Reageer