Beantwoord

Nieuw abonnement nog niet actief na startdatum

  • 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe abbonoment gekregen en kreeg ook een mail dat hij actief is
Maar ik krijg nog steeds geen service hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Angelique 2 juni 2017, 12:28

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Inmiddels zie ik dat het is gelukt om gebruik te kunnen maken van je Ben abonnement. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Veel plezier met je Ben abonnement!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Inmiddels zie ik dat het is gelukt om gebruik te kunnen maken van je Ben abonnement. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Veel plezier met je Ben abonnement!