Beantwoord

Nieuw abonnement, geen bereik

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 327 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 1 reactie

Beste Ben, 

Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Een paar dagen later kreeg ik de nieuwe SIM-kaart, die ik meteen in mijn telefoon gedaan heb. Ik heb nu wel wifi, maar geen service. De 5 streepjes linksboven zijn dus leeg en er verschijnt telkens de melding: geen service, alleen noodoproepen. 

Ik heb de SIM-kaart er al een paar keer uitgehaald, APN aangepast volgens de stappen op de site, telefoon opnieuw opgestart, oude SIM-kaart er weer eens terug ingedaan, etc. Helaas werken deze dingen allemaal niet en blijft de melding van geen service zich voordoen.

Dit had ik vanmiddag, toen mijn oude SIM-kaart er nog in zat, maar mijn nummerbehoud wel was goedgekeurd, ook al een keer. 

Waar ligt dit probleem aan en wat kan ik er aan doen?

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 6 February 2020, 14:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Leuk dat je een abonnement met nummerbehoud hebt afgesloten. Ik zie hier dat jouw nummer gister door Ben is overgenomen. Het kan zijn dat je de eerste 24 uur wat problemen ervaart met ons netwerk. Heb je inmiddels wel volledige service? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?

Hoi Romy, 

 

Had ik allemaal al gedaan. Nu werkt het netwerk wel, dus hoop dat het zo blijft! Anders laat ik het wel weten.…

Bedankt! 

Reputatie 5
Badge +9

Ah fijn om te horen dat alles inmiddels werkt! Ik wens je een fijne avond toe!

Reageer