Beantwoord

Nog geen 4G

• 25 september 2017
  • 11 reacties
  • 365 keer bekeken

Hallo! Ik heb ongeveer 2 weken geleden online 4G aangezet voor mijn bundel. Echter heb ik nog steeds geen 4G... Ik heb 4G aan in mijn instellingen en heb mijn simkaart al eens eruit en erin gedaan. Wat gaat er mis?

Groet,
Esmé
icon

Beste antwoord door Rox 26 september 2017, 08:56

Goedemorgen Esmé! Wat superbalen dat jij al zolang op je 4G aan het wachten bent! Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om supersnel te gaan internetten! Ik ben meteen het systeem in gedoken en zie dat de bundelwijziging was vastgelopen in het systeem. Behoorlijk onhandig! Ik heb dit meteen opgelost, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten zou jouw 4G moeten werken.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Esmé! Wat superbalen dat jij al zolang op je 4G aan het wachten bent! Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om supersnel te gaan internetten! Ik ben meteen het systeem in gedoken en zie dat de bundelwijziging was vastgelopen in het systeem. Behoorlijk onhandig! Ik heb dit meteen opgelost, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten zou jouw 4G moeten werken.
Het werkt nu, hartstikke bedankt! 😃
Reputatie 7
Badge +7
Yes! Daar word ik blij van 😃 Heel veel plezier met je nieuwe bundels en met je 4G Esmé!
Hey, ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb een abonnement met 4g internet maar heb maar 3g internet. Ik kan ook niet op mn spotify als ik op mn internet zit. Hoe kan dit??
Reputatie 7
Badge +7
Hey, ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb een abonnement met 4g internet maar heb maar 3g internet. Ik kan ook niet op mn spotify als ik op mn internet zit. Hoe kan dit??

Ohjee ohjee Eeempje! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat hier aan de hand is en zie dat jij geen 4G in je abonnement hebt, vandaar dat jij alleen 3G kunt gebruiken. Dit betekend niet dat jouw Spotify niet zou moeten werken als je onderweg bent. Heb je dit probleem alleen met Spotify? Dan ligt het aan de app of de instellingen hiervan, je kunt hierover het beste contact opnemen met Spotify zelf zodat dit kan worden opgelost!
Bedankt voor de snelle reactie!

Hoe kan het dat ik geen 4g heb? Ik heb dat nergens moeten invullen. Kan ik dit nog aangepast krijgen. Ik wil wel graag 4g internet. Mijn broer heeft het zelfde abonnement en hij heeft wel 4g dacht ik...
Ik zal spotify contacten over dat hij het niet doet.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor de snelle reactie!

Hoe kan het dat ik geen 4g heb? Ik heb dat nergens moeten invullen. Kan ik dit nog aangepast krijgen. Ik wil wel graag 4g internet. Mijn broer heeft het zelfde abonnement en hij heeft wel 4g dacht ik...
Ik zal spotify contacten over dat hij het niet doet.

Ik zie dat hij tijdens het bestellen van je abonnement geen 4G hebt gekozen, ik kan dit meteen voor je toevoegen, wel is het zo dat de 4G addon €1 per maand kost. Als ik deze voor je toevoeg zal je maandprijs dus met €1 per maand omhoog gaan. Je kunt ook zelf de bundel toevoegen via jouw IkBen pagina als je dat fijner vindt.
Dat zou fijn zijn als je dat wilt veranderen! De 1 euro per maand extra snap ik daarbij helemaal!
Heel erg bedankt dat het zo opgelost kan worden. Kan kijk ik later naar de spotify of die het dan nog steeds niet doet.
Reputatie 7
Badge +7
Toppie Eeempje! Ik heb de 4G toegevoegd, het kan tot 30 minuten duren voordat het werkt. Zet even over een half uurtje je telefoon uit en aan dan kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ik hoop dat hiermee de Spotify problemen zichzelf oplossen natuurlijk, zodat jij onderweg naar je favoriete muziek kunt luisteren! 😃
Hij doet het! Super fijn. Ook spotify doet het nu! Ik ben helemaal happy. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Yes! Dat lees ik graag Eeempje 😃 Helemaal toppie! Dan rest mij niks anders dan je heeel veel plezier te wensen met jouw Ben abonnement en natuurlijk ook alvast hele fijne feestdagen!

Reageer