Beantwoord

netwerk in het buitenland

  • 16 June 2019
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Heb sinds midden vorige week (was in Frankrijk) geen mobiele verbinding meer. Thuisgekomen telefoon aan/uit gezet, kaartjes verwijderd en weer ingevoegd, niets helpt. Facturen zijn zoals altijd keurig betaald, heb voldoende MB, het is een al langer lopend abonnement... Hij blijft aangeven dat ik offline ben. Wie o wie? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Merve 17 June 2019, 10:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Mumsel58! Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen? Wellicht dat je dan wel verbinding kunt maken. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hai Merve, ja hoor, ik 'doe' het weer, dank je wel. Brn enigszins digibeetje, dus dit soort dibgen zijn nogal nieuw voor mij😜
En typen is óók een schone zaak....
Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te lezen dat het werkt! Geen probleem hoor. Ik ben hier om jou te helpen. Dus mocht je ergens tegenaan lopen sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag😁

Reageer