Beantwoord

Ondersteunt Ben Wi-Fi bellen?

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 1869 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik vroeg mij af of ik door middel van mijn Sim Only abonnement van Ben via Wi-Fi kan bellen (en of het dus ondersteunt wordt op het netwerk van T-Mobile)?
Ik heb een paar zoek opdrachten gedaan maar heb geen informatie gevonden op de website.

Let op dat ik het niet over 4G/LTE (VoLTE) bellen heb of VoIP d.m.v. apps zoals FaceTime / What'sApp / Skype / etc.
Ik weet dat mijn Android device het ondersteunt.
icon

Beste antwoord door Rox 20 december 2017, 16:24

Goedemiddag n2k! Ik heb het even moeten navragen bij onze techneuten zodat ik zeker weten jou de juiste informatie kan verstrekken maar bellen over de Wi-Fi is niet mogelijk bij Ben, ook via 4G is dit niet mogelijk, tenzij je uiteraard een app zoals bijvoorbeeld Whatsapp gebruikt.

Ik heb ook nagevraagd of Ben dit in de toekomst wel gaat aanbieden, het staat voorlopig nog niet op de planning. Voor nu is het dus alleen mogelijk om te bellen via het reguliere netwerk of met behulp van een app 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag n2k! Ik heb het even moeten navragen bij onze techneuten zodat ik zeker weten jou de juiste informatie kan verstrekken maar bellen over de Wi-Fi is niet mogelijk bij Ben, ook via 4G is dit niet mogelijk, tenzij je uiteraard een app zoals bijvoorbeeld Whatsapp gebruikt.

Ik heb ook nagevraagd of Ben dit in de toekomst wel gaat aanbieden, het staat voorlopig nog niet op de planning. Voor nu is het dus alleen mogelijk om te bellen via het reguliere netwerk of met behulp van een app 😉

Reageer