Beantwoord

Oneplus 7 en geen 2/3/4g bereik

• 10 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 164 keer bekeken

Hey! ik heb vandaag, na jarenlang een iPhone 6 gehad te hebben, een nieuwe Oneplus 7 gekocht. na de simkaart over te zetten kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik geen gebruik kan maken van mobiel data. Van wat voor soort dan ook. Smsjes en telefoontjes kan ik plegen en ontvangen... Maar data niet. 😞

Ik heb een reset gedaan van mijn instellingen, simkaarten teruggewisseld, (en op de oude telefoon werkt het nog steeds prima) maar op de nieuwe telefoon krijg ik het maar niet werkend.

...help?
icon

Beste antwoord door Romy 12 augustus 2019, 12:35

Hi Justin! Hmm, dat is echt balen! Ik denk dat jouw instellingen van het toestel niet goed staan. Heb je data roaming en mobiele gegevens aanstaan? Misschien heb je wat aan onze toestelhulp op de website. Mocht dat niet werken, stel dan jouw APN even handmatig in.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Justin! Hmm, dat is echt balen! Ik denk dat jouw instellingen van het toestel niet goed staan. Heb je data roaming en mobiele gegevens aanstaan? Misschien heb je wat aan onze toestelhulp op de website. Mocht dat niet werken, stel dan jouw APN even handmatig in.

Reageer