Beantwoord

Sinds aantal maanden slecht bereik in Kronenberg/Sevenum

• 26 mei 2018
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Sinds een aantal maanden ervaar ik een slechte bereikbaarheid in Kronenberg/Sevenum. Waar ik voorheen altijd een goed bereik had is dat sinds een aantal maanden niet meer zo. Regelmatig vallen telefoongesprekken uit of kan geen verbinding worden gemaakt naar mij. Ik ben niet de enige op T-Mobile netwerk die hier last van heeft gekregen ben ik inmiddels achter. Kan hier wat aan gedaan worden.
icon

Beste antwoord door Wietske 28 mei 2018, 12:33

Goedemiddag jac.reinders,

Wat onhandig dat het bereik in die gebieden niet altijd optimaal is! Ik heb gekeken op onze dekkingskaart en zie dat er wel gebieden zijn waar de dekking iets verminderd is. Behalve het controleren van de dekking zijn er nog een aantal andere stappen die je kunt volgen om te achterhalen wat precies de oorzaak is van het verminderde bereik en om dit te verbeteren. In dit topic vind je een aantal stappen die je kunt volgen. Ook staat hier een link naar onze dekkingskaart, waar je een melding met specifieke voorbeelden kunt plaatsen zodat onze netwerk experts hiermee aan de slag kunnen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag jac.reinders,

Wat onhandig dat het bereik in die gebieden niet altijd optimaal is! Ik heb gekeken op onze dekkingskaart en zie dat er wel gebieden zijn waar de dekking iets verminderd is. Behalve het controleren van de dekking zijn er nog een aantal andere stappen die je kunt volgen om te achterhalen wat precies de oorzaak is van het verminderde bereik en om dit te verbeteren. In dit topic vind je een aantal stappen die je kunt volgen. Ook staat hier een link naar onze dekkingskaart, waar je een melding met specifieke voorbeelden kunt plaatsen zodat onze netwerk experts hiermee aan de slag kunnen.

Reageer