Beantwoord

Sinds gisteravond geen internet meer, maar volgens de BEN app en op de IK BEN heb ik nog voldoende mb"s

• 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Ik heb sinds gisteravond geen mobiel internet meer dus ik ging verder kijken en toen zag ik dat ik nog genoeg mb"s had (255mbs) en toen zag ik ook dat mb pauze aanstond dus ik had dat uit gezet en vervolgens deed het internet het nog steeds niet, daarna toestel nog eens herstart en dan als nog geen internet ook merderemalen gekeken op de IK BEN en de BEN app en geen enkele aanpassing op de mbs meter, hoe kan dit en wat is de reden dat ik geen mobiel internet hebt?
icon

Beste antwoord door Rox 1 augustus 2017, 09:50

Hoi J.verhulst! Balen dat je problemen hebt ervaren met het gebruik van je mobiele internet afgelopen maand. Omdat de nieuwe maand is ingegaan kan ik de gegevens van juli niet meer inzien. Volgende keer kun je het beste contact opnemen met de klantenservice als je dit soort problemen ervaart. Ik zie dat er vandaag wel verbruik is geregistreerd, alles lijkt er dus op dat je nu gewoon kunt internetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi J.verhulst! Balen dat je problemen hebt ervaren met het gebruik van je mobiele internet afgelopen maand. Omdat de nieuwe maand is ingegaan kan ik de gegevens van juli niet meer inzien. Volgende keer kun je het beste contact opnemen met de klantenservice als je dit soort problemen ervaart. Ik zie dat er vandaag wel verbruik is geregistreerd, alles lijkt er dus op dat je nu gewoon kunt internetten.

Reageer