Beantwoord

Slecht bereik op mijn huisadres

  • 10 January 2019
  • 6 reacties
  • 409 keer bekeken

Ik heb nog nooit een goed bereik gehad op mijn huisadres. Ik heb daar als meerdere malen over geklaagd. De klacht is ook toegewezen, maar het echte probleem wordt niet opgelost. Als ik gebeld wordt op mijn 06-nummer moet ik regelmatig vragen om mij terug te bellen op mijn vaste nummer (dus heb ik noodgedwongen ook twee abonnementen).
Wanneer doen jullie daar nu ECHT iets aan?
Abonnements korting is leuk, maar dat is de oplossing niet.
Mvg
Lex LelsZ
icon

Beste antwoord door Romy 18 January 2019, 12:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat is niet zo mooi. Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen?
Mijn telefoonnummer is [edit: persoonlijke gegevens verwijderd]
mvg
Lex Lelsz
Reputatie 3
Badge +2
Hoi LexLelsz, al jouw gegevens staan nu online dus ik heb jouw persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht. Zou je een privé bericht kunnen sturen? Dat kun je doen door op deze link te klikken.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt inderdaad geen goed bereik op jouw thuisadres en dat is flink balen! Omdat deze zendmasten nog niet op de planning staan voor verbetering hebben mijn collega's jou de optie geboden om je abonnement per direct stop te zetten of een blijvende korting op jouw abonnement. Je hebt toen gekozen om je abonnement door te laten lopen. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is slecht bereik te ervaren en hierom compenseren we jou in de vorm van korting op het abonnement.
Korting is fijn, maar lost niets op!! Ik ben nu genoodzaakt om ook een vast abonnement aan te houden. Het is toch te gek dat onze hele wijk (bouwjaar ca 2004) nog steeds niet is voorzien van een goede zendmast en dus een slecht bereik heeft.
Wie van Ben pakt dit op om het plaatsen van een extra zendmast de hoogste prioriteit te geven?

mvg
Lex
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lex. Zoals ik al in mijn vorige bericht heb aangegeven heb je daarom ook de keuze gehad tussen korting op jouw abonnement of jouw abonnement vroegtijdig opzeggen. Ook heb ik aangegeven dat er voorlopig nog geen werkzaamheden op de planning te zien zijn. Sorry hiervoor.

Reageer