Beantwoord

Matige dekking

  • 22 November 2019
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

Goede avond,

 

Ik heb nu al een tijd mijn internet abbonement en telefonie bij jullie. Het beviel lange tijd erg goed. Helaas heb ik de laatste 3 maanden veel problemen. Slecht  internet of soms helemaal geen internet. De plekken waar ik ben zijn niet veranderd ten opzichte van de periode daarvoor. Ook mijn mobiel is niks mis mee.

 

Ik neem nu contact met jullie op omdat het nu toch wel storend begint te worden. Er zijn steeds vaker momenten dat ik even internet  nodig heb en het dan gewoon onmogelijk is. 

 

Met vriendelijke groeten,

Felicia

 

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 25 November 2019, 13:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Felicia. Goed dat je contact met ons opneemt. Heb je al geprobeerd de netwerk instellingen opnieuw in te stellen? Voor andere stappen kun je het beste het artikel ‘Mijn mobiel internet werkt niet meer’ volgen. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een berichtje.

Hi,

 

Bedankt voor je bericht terug. Helaas alles al geprobeerd en nog geen succes. Het lijkt erop dat de dekking van het internet opeens minder is geworden dan voorheen.

 

Groeten,

Felicia

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Felicia! Wat onhandig dat het daarmee ook niet werkt. Ik adviseer je dan om het probleem door te geven via www.ben.nl/dekkingskaart Mijn collega’s van de technische dienst kan dan voor je aan de slag gaan. Ik wens je een fijne dag.

Bedankt voor de tip en link ik heb het probleem doorgegeven. Hopelijk komt er een gepaste oplossing.

 

Dank en vriendelijke groeten,

Felicia

Reageer