Beantwoord

Stop zetten van sim only

• 18 september 2018
  • 19 reacties
  • 310 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb een sim-only voor mijn telefoon gekocht, bijna 1 jaar geleden. Ik zit alleen nu met een probleem. Ontvangs is zo slecht in mijn wijk dat ik buiten moet gaan staan voor en normaal gesprekje waardoor ik hem niet goed kan gebruiken. Ik heb een ander sim kaart geprobeerd die wel goed ontvangst heb. Het probleem is vooral dat mijn sim-only pas stopt in augustus , maar zolang wil ik niet wachten of eerder kunnen stoppen ? Ik zou dit namelijk erg fijn vinden. Ik heb ook aangegeven dat het in deze wijk slecht ontvangst is en er niet verander is
Groetjes,

Leo
icon

Beste antwoord door Jill 19 september 2018, 09:21

Hi Leo, jeetje slecht bereik is natuurlijk nooit fijn. Ik zie inderdaad dat je een melding hebt gemaakt via onze dekkingskaart. Heb je al twee voorbeelden kunnen sturen zodat het onderzoek gestart kan worden?
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Leo, jeetje slecht bereik is natuurlijk nooit fijn. Ik zie inderdaad dat je een melding hebt gemaakt via onze dekkingskaart. Heb je al twee voorbeelden kunnen sturen zodat het onderzoek gestart kan worden?
Hallo Ben

Ik snap niet waarvoor ik jullie werk moet gaan doen
Laat ze eens kijken wat er mis kan zijn in de zender of antenne die bij mijn in de beurt moet staan
3315RT
Deze geen nu al dik twee maanden slecht onvangs
Wat niet in andere wijken heb

Gr leo
Reputatie 5
Badge +7
Hi Leo, ik kan begrijpen dat het zo overkomt. Het is echter wel noodzakelijk voor het onderzoek om 2 voorbeelden te hebben waarop jij slecht bereik had in jouw woonplaats. Je mag de voorbeelden ook aan mij doorgeven. Na het onderzoek kunnen wij opzoek naar een passende oplossing. Alvast bedankt voor de medewerking.
Wat voor voorbeeld wil u nog hebben als ik in mijn achter tuin sta maar een strepje ontvangst heb
En binnen geen ontvangst dit al twee maanden nu
Terwijl in de wijken om mijn heen ontvangst wel goed is dan is er toch wat mis met de zendmast die in mijn wijk sta 3315RT
Ik snap dat u van de plek waar je zit niet kan zien dat ik binnen niet kan bellen maar buiten moet gaan staan om met een strepje te moeten bellen

Misschien klus voor de buiten dienst om keer kijkje te nemen naar deze mast

Gr leo

Zie foto geen antenne geef wel 4g maar
Waar daar ik binnen niet kan bellen
Twee voorbeelden 23 september 15:56 en 15:58 uur geprobeerd binnen te bellen ga niet eens over de telefoon
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het doorgeven! Ik ga het doorzetten naar onze technische dienst. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Hallo

mail van de technische ontvangen dat er geen problemen zijn in mijn postcode
Nu ik wel in ander postcode rond om mijn wijk prima ontvang heb dat het niet aan mijn gsm lig het probleem wil ik kunnen overstappen naar en ander
En niet nog en jaar vast zit aan sim only waar thuis buiten moet gaan staan waar berijk ook minimaal is

Gr leo
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie inderdaad dat mijn collega's naar aanleiding van jouw dekkingsklacht het een en ander hebben uitgezocht op het netwerk. Hierop bleek dat er verder geen storingen of andere zaken zijn aangetroffen. Ik vind het jammer om te lezen dat je hierdoor overweegt om het abonnement vroegtijdig op te zeggen. Wanneer je dit besluit dan zijn de resterende afkoopkosten wel voor eigen rekening. Dit, omdat er uit de dekkingsklacht geen storingen zijn gebleken.

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega via de chat. Er is voor jou een nieuwe simkaart aangevraagd welke je wellicht morgen al gaat ontvangen. Mogelijk biedt dit de oplossing.
Erg zielig zeg voor sim only dat je afkoop kosten krijg terwijl er bij in de wijk slecht ontvangst is

Maar geen probleem hele mooie reclame deze bootschap voor op media
Reputatie 5
Badge +12
Mijn collega's hebben uitvoerig onderzoek gedaan op het netwerk maar konden geen oorzaak vinden van het probleem. Wanneer de oorzaak vanuit onze kant komt dan kan je uiteraard een passende oplossing van ons verwachten.
Misschien eens bij T mobiel kijken waar jullie gebruik van maken

Dat de zender is verplaats omdat er geen vergunning meer verstrekt is voor deze plek
Dan blijf nu steeds jullie probleem
Reputatie 5
Badge +12
Er is onderzoek gedaan op de thuispostcode die je hebt opgegeven. Hieruit bleek dat de dekking op die locatie optimaal is gebleken en dat er geen onderhoud nodig is. Uit de dekkingsklacht maak ik op dat het probleem zich voordoet in huis. Het kan ook mogelijk te maken hebben met de isolatie van de woning.
Zo als ik al aan gegeven heb ik zelf in de tuin maar net ontvangst
Reputatie 5
Badge +12
Mijn collega's hebben in elk geval op het netwerk niets kunnen vinden wat zou kunnen verklaren waarom het bereik minder is. Mocht je toch besluiten om het abonnement vroegtijdig te willen stoppen dan ben je daar natuurlijk vrij in. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening.
Dan wil ik graag op de hoogte willen gehouden worden wanneer dit opgelost zal moeten zijn voordat ik mijn abonnement toch stop zet

Gr leo
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Leo! Wat bedoel je precies met wanneer dit opgelost zou moeten zijn?

Reageer