Vraag

(tijdelijke) Mobiel internet problemen

• 18 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 187 keer bekeken

Beste medewerkers van BEN,

Al viermaal heb ik voor periodes van gemiddeld 3 uur geen werkende 4G of 3G verbinding. Dit lijkt te beginnen wanneer ik het openbaar vervoer in stap en een moment beperkter bereik heb gehad met jullie netwerk. 

Ik zit namelijk veel in het openbaar vervoer, voor zowel werk (bijbaan) als studie. Het is daarom ook erg vervelend als ik bepaalde websites die van belang zijn voor het uitvoeren van mijn werk, of websites die ik nodig heb voor mijn studie niet kan bereiken.

Opvallend is dat bellen en sms’en wel gewoon nog werkt. Mijn mobiel  (iPhone 6 SE) geeft aan verbonden te zijn met jullie netwerk en er staat nog steeds bovenin een 4G teken. Echter bij het openen van een browser of Whatsapp gebeurt er helemaal niks. 

Ik heb alles van jullie stappenplan al geprobeerd. Van mobiel uit-en-aan zetten tot internet instellingen resetten (nu al m'n wifi wachtwoorden ook kwijt :|) en mobiel updaten. 

Helaas kan ik niet met jullie klanten service in contact komen. De chat geeft aan nu niet beschikbaar te zijn en de telefoons gaan niet over. Misschien hebben jullie nu een storing? Hoe dan ook, ik doe het even via deze weg.

Als extra informatie en misschien belangrijke context wil ik nog even toevoegen dat ik onlangs wel contact met jullie heb gehad. Dit ging echter over fraude van een nummer uit Algerije. Ik was erg tevreden over hoe jullie een tegemoetkoming wilden doen. Echter ben ik bang dat de SIM ‘hack’ nu blijvende schade aan mijn simkaart heeft opgedaan. Mogelijk veroorzaakt dit ook mijn netwerk problemen. 

Ik hoor graag van jullie, als je geen 4G meer hebt merk je pas waar je het allemaal voor nodig hebt tegenwoordig..

Groet,

Guy.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Guy! Wat onhandig dat je problemen ervaart met het internet. In het openbaar vervoer kun je wel eens problemen ervaren met het internet bijvoorbeeld als je de tunnel inrijdt. Als je altijd in het openbaar vervoer problemen ervaart, adviseer ik je om de Wifi uit te zetten. Verder kan ik je adviseren om mobiele data uit en aan te zetten op het moment dat je problemen ervaart. 

Reageer