Beantwoord

Traag internet

• 9 november 2018
  • 20 reacties
  • 437 keer bekeken

hallo,

Waar ik ook ben ik heb traag internet, ik heb nog meer dan genoeg mb's over dus dit zou geen probleem moeten zijn. Ook heb ik mijn telefoon al uit een aangezet.

groetjes Joël
icon

Beste antwoord door Jill 9 november 2018, 14:21

Hi Joël, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb alles voor je nagekeken en zie dat alle instellingen op het netwerk goed staan. Welk toestel gebruik je? Dan kunnen we de toestel instellingen nakijken.
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Joël, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb alles voor je nagekeken en zie dat alle instellingen op het netwerk goed staan. Welk toestel gebruik je? Dan kunnen we de toestel instellingen nakijken.
ik heb een samsung galaxy j5
Reputatie 5
Badge +7
Zou je de internet instellingen willen checken met deze link?
Heb ik gedaan maar het werkt niet.
Reputatie 5
Badge +7
Zou je dan een melding willen maken via www.ben.nl/dekkingskaart? Dan kan onze technische dienst onderzoek voor je gaan doen.
dat heb ik 2 maanden geleden al een keer gedaan toen kwam er ook niks uit en duurde het veel te lang
Reputatie 5
Badge +6
dat heb ik 2 maanden geleden al een keer gedaan toen kwam er ook niks uit en duurde het veel te lang

Ik kan me voorstellen dat je graag snel antwoord wilt hebben! Wanneer je een dekkingskaartklacht invult krijg je uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie van ons.
daar hou ik je aan! want er gebeurd helemaal niks ik heb al bijna 2 jaar problemen met jullie en ik blijf maar betalen.
Reputatie 3
Badge +2
Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Binnen 5 werkdagen zul je bericht terug ontvangen.
12 dagen zijn er voorbij zonder enige antwoord...
ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar dit helpt ook niet
Reputatie 5
Badge +6
12 dagen zijn er voorbij zonder enige antwoord...
ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar dit helpt ook niet

Hi Joel. Vervelend dat het probleem nog niet is verholpen, ik zie dat mijn collega jou vorige week vrijdag heeft proberen te bellen. Omdat je niet bereikbaar was, heeft ze een e-mail achter gelaten. Mocht je hem niet kunnen vinden, bekijk de spam e-mail even.
ik probeer te bellen naar jullie klantenservice maar dit lukt niet met mijn nummer, is dit geblokeert wat ik kan verder iedereen bellen alleen jullie niet?!
Reputatie 5
Badge +6
ik probeer te bellen naar jullie klantenservice maar dit lukt niet met mijn nummer, is dit geblokeert wat ik kan verder iedereen bellen alleen jullie niet?!

Wat gek! Je simkaart zou het wel toe moeten laten, ik heb je simkaart voor de zekerheid even een kleine reset gegeven. Kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten en 1200 bellen met je Ben simkaart?
hij annuleer het gesprek direct, ik heb dit ook met een andere telefoon als ik daar mijn simkaart instop
Reputatie 5
Badge +6
hij annuleer het gesprek direct, ik heb dit ook met een andere telefoon als ik daar mijn simkaart instop

Dat is erg vervelend. Zou je misschien het contactformulier in je ik-Ben pagina in kunnen vullen?
dat heb ik gedaan, maar wat zou dat uit moeten maken ik wil gewoon dat mijn internet werkt en dat ik jullie kan bellen. Dit moeten jullie oplossen niet ik.
Reputatie 5
Badge +6
dat heb ik gedaan, maar wat zou dat uit moeten maken ik wil gewoon dat mijn internet werkt en dat ik jullie kan bellen. Dit moeten jullie oplossen niet ik.

Ik zie inderdaad dat je dat al hebt gedaan, sorry. Mijn collega's hebben je via de e-mail verteld dat het bereik op jouw locatie goed moet zijn. Ik heb je kosteloos een simkaart verzonden om te kijken of dit het probleem verhelpt.
hallo, weer twee weken later en een nieuwe simkaart verder en mijn internet werkt nog steeds niet zoals het zou moeten doen!!!
Reputatie 6
Badge +4
Ik mag aannemen dat netwerkmodus staat ingesteld op 4g of automatisch? 😀

Wanneer je een speedtest (app) doet, wat zijn dan de resultaten?
Een print screen geeft extra info.

En vindt je telefoon de zendmast(en) goed? Opensignal, pijltje (dashboard).

De frequentie (gebruikers, bebouwing) kan een rol spelen.
300 K/s ongeveer

ja netwerkmodus staat op 4g en automatisch
telefoon vind de zendmast goed

Reageer