Beantwoord

Traagheid internet Kroatie

• 11 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Mobiel internet is erg traag, weet iemand een oplossing om dit te versnellen? Medereisgenoten met andere provider ondervinden namelijk geen probleem.
icon

Beste antwoord door Wietske 13 augustus 2018, 13:35

Hoi j.a.ws,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de internetsnelheid in Kroatië 😞 Wij zijn in het buitenland afhankelijk van het gastnetwerk. Met welk netwerk ben je nu precies verbonden? Je hebt in Kroatië de keuze uit de netwerken Croatian Telecom en VIPNET. Ik raad je aan om handmatig het andere netwerk te selecteren wanneer je op het ene netwerk problemen ervaart. Hoe je dat doet lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi j.a.ws,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de internetsnelheid in Kroatië 😞 Wij zijn in het buitenland afhankelijk van het gastnetwerk. Met welk netwerk ben je nu precies verbonden? Je hebt in Kroatië de keuze uit de netwerken Croatian Telecom en VIPNET. Ik raad je aan om handmatig het andere netwerk te selecteren wanneer je op het ene netwerk problemen ervaart. Hoe je dat doet lees je hier.
Beide genoemde netwerken in hier pakostane niet!
Het netwerk is HT HR.
Als ik een ander netwerk kies die er wel zijn zoals: HR VIP en Tele2HR foutmelding dat je niet kunt aanmelden!
Dus ik snap dit antwoord niet zo goed.
Mijn partner heeft Tele2 en dat werkt dus wel.
Had juist mijn abbo voor deze maand verhoogd.
Maar bij thuiskomst maar verhuizen naar andere provider.
Reputatie 5
Badge +12
Ai, dan lijkt het erop dat de gastnetwerken waar wij gebruik van maken in Kroatië niet beschikbaar zijn in de omgeving waar je nu bent. Wij zijn daarin echt afhankelijk van het netwerk in het buitenland. Dit zijn namelijk niet onze eigen netwerken.

Reageer