Beantwoord

vernieuwd abbonement geen 4G

  • 4 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Sinds 1 augustus is mijn abonnement vernieuwd en heb ik geen 4g verbinding meer. 3G werkt wel. Ik heb mijn APN gecontroleerd en alle overige instellingen die met 4G te maken hebben. O, ja in mijn abonnement heb ik 4G abonnement afgesloten.
icon

Beste antwoord door Romy 5 augustus 2019, 15:14

Hi @mv2inas! Wat onhandig. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, stel jouw netwerk instellingen dan even opnieuw in inclusief de 4G optie. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @mv2inas! Wat onhandig. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, stel jouw netwerk instellingen dan even opnieuw in inclusief de 4G optie. Ik hoor graag van je!
Romy,

thanks, de reset heeft geholpen. Ik heb weer 4G.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer