Vertraagd binnenkomen berichten

• 10 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 751 keer bekeken

Mijn e-mails en whats-app berichten via Ben komen vaak vertraagd binnen, soms wel tot een half uur. In tegenstelling tot mijn werkmobiel met KPN, waarop ze direct binnenkomen.
Hoe kan ik dit verhelpen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi l.weijden! Balen dat het zich bij jou niet alleen tot je Whatsapp beperkt. Ik zie dat je naar aanleiding van mijn vorige bericht nog geen melding hebt gemaakt via de dekkingskaart. Ik wil je adviseren dit wel te doen zodat de technische dienst dit verder kan onderzoeken voor je.
Bij mij is het niet alleen bij Whatsapp.
Ook e-mails komen soms wel tot een uur later binnen dan verzonden.
Bij KPN ervaar ik dit niet!
Reputatie 7
Badge +7
Op zich fijn dat het alleen je Whatsapp is! Ik kan je hier via ons forum niet mee verder helpen maaar ik zal het topic open laten staan zodat andere die misschien hetzelfde probleem hebben meegemaakt kunnen inhaken!
Nee alleen bij Whatsapp inderdaad. Ik hoopte dat iemand hier nuttige tips had. Maar zal de klantenservice eens benaderen.
Reputatie 7
Badge +7
Herkenbaar probleem, ik bezoek ook dit forum met deze vraag. Ik heb dit toestel nu driekwart jaar en sinds ongeveer een maand ervaar ik ook problemen.

Whatsapp berichten komen niet binnen als mijn toestel 'slaapt', pas als ik mijn toestel weer vergrendel komen de berichten binnen. Ik heb mijn Whatsapp instellingen al gereset en alle notificatie instellingen nagekeken. Ik kan de oorzaak echt niet vinden. Ik begin er inmiddels aardig geïrriteerd van te raken.

Iemand nog tips?

Goedemorgen MaaikeWvD, ervaar je dit probleem alleen bij Whatsapp of ook bij andere apps? Als dit probleem zich alleen bij Whatsapp voordoet dan ligt het echt aan de app zelf kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van Whatsapp zelf. Ervaar je het probleem ook bij andere apps dan wil ik je vragen om de stapjes in bovengenoemd topic te doorlopen.
Herkenbaar probleem, ik bezoek ook dit forum met deze vraag. Ik heb dit toestel nu driekwart jaar en sinds ongeveer een maand ervaar ik ook problemen.

Whatsapp berichten komen niet binnen als mijn toestel 'slaapt', pas als ik mijn toestel weer vergrendel komen de berichten binnen. Ik heb mijn Whatsapp instellingen al gereset en alle notificatie instellingen nagekeken. Ik kan de oorzaak echt niet vinden. Ik begin er inmiddels aardig geïrriteerd van te raken.

Iemand nog tips?
Reputatie 7
Badge +7
Hmmm dat schiet niet op natuurlijk, l.weijden! Wil jij de stapjes in dit topic eens doorlopen?

Reageer