Waarom kan ik mijn bundel niet wijzigen MET 4G?

  • 30 juli 2016
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik wilde mijn bundel wijzigen, maar als ik een ander aantal MB wil en ook 4G, kan ik de 4G optie niet aanklikken, terwijl mijn telefoon wel 4G aankan en dat bevestigd dat testje ook wat er staat. Hoe kan ik dit wijzigen?

Dit topic is gesloten

3 reacties

Badge
Hoi

Dat is vreemd.
Klopt het dat je vanochtend jouw bundel aangepast hebt? Ik ben benieuwd of het nu toch met 4G gelukt is.

Gr,
Amber
Hi Amber,

Dat heb ik gedaan inderdaad, maar dan maar zonder 4g, want dat lukte dus niet... Ik ga komende week wel even bellen met de klantenservice...

Groetjes,

Miriam
Badge
Hallo

Dit is geen probleem! Voor nu wil ik jou in ieder geval een fijne dag wensen.