Beantwoord

MB extra lijkt niet te werken

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 439 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik extra MB gekocht. Bij mijn abonnement heb ik geen mobiel internet, maar nu leek het me even handig. Maar veel apps willen het niet doen. Zoals Whatsapp, Facebook en Chrome. Maar de Ben app, internet bankieren en Spotify bijvoorbeeld doen het weer wel. Met verschillende mensen heb ik alle toestel instellingen nagekeken en ook vergeleken met iemand met het zelfde toestel en Ben abonnement. We kunnen niet ontdekken waar de fout kan zitten. Kan hier iemand het probleem verklaren?

icon

Beste antwoord door Romy 22 October 2019, 09:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Roos. Dat is balen. Kun je eens kijken in jouw telefoon instellingen of je deze apps toestemming hebt gegeven tot mobiele data?

Hallo Romy, Dank je wel voor je reactie. Die instellingen heb ik inderdaad allemaal nagekeken. Ik heb daarna de apps die niet werken zelfs onbeperkt toegang gegeven, zelfs als databesparing aan staat. (Die overigens niet aan staat)

Het enige wat nog opvalt is dat de pijltjes onder de 3g melding boven aan mijn scherm nauwelijks oplichten. Zou dat een slecht bereik betekenen? Dat daardoor apps die meer data nodig hebben gewoon niet voldoende data kunnen trekken?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Roos! Dat zou eigenlijk niet moeten. Update je ook regelmatig alle apps? 

Reageer