Beantwoord

Wat te doen als je traag netwerk hebt?

• 14 juni 2017
  • 1 reactie
  • 410 keer bekeken

Hoi hoi.
Al de hele dag zie ik Ben NL met daarachter een E in mijn iPhone 6S.
Ook werkt internet super traag en valt geregeld weg.
Iemand zei tegen me dat ik door mijn internet bundel ben. Gekeken (app ververst) en gezien dat ik op de helft ben. Nog dik 1000 over.

Hoe kan internet zo traag zijn? En wat betekend die E?

Mijn nieuwe abo loopt sinds april. Kan het zijn dat de app nog ingesteld staat op mijn vorige (kleinere) internetbundel? En wanneer wordt dat dan aangepast?
icon

Beste antwoord door Angelique 16 juni 2017, 13:46

Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Jouw naam op het forum heb ik ook aangepast vanwege de privacy.

Vreemd dat je problemen hebt met de verbinding op je iPhone! Direct heb ik gekeken of er problemen zijn met de dekking en (gelukkig) kom ik niets geks tegen. Op 26-6-2017 staan er werkzaamheden gepland. Hierdoor is er kans dat je last hebt van de verstoring op bellen en internet. Dit lost natuurlijk jouw probleem voor nu niet op. Heb je al geprobeerd je toestel te herstarten, opnieuw de internet instellingen te downloaden?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Jouw naam op het forum heb ik ook aangepast vanwege de privacy.

Vreemd dat je problemen hebt met de verbinding op je iPhone! Direct heb ik gekeken of er problemen zijn met de dekking en (gelukkig) kom ik niets geks tegen. Op 26-6-2017 staan er werkzaamheden gepland. Hierdoor is er kans dat je last hebt van de verstoring op bellen en internet. Dit lost natuurlijk jouw probleem voor nu niet op. Heb je al geprobeerd je toestel te herstarten, opnieuw de internet instellingen te downloaden?

Reageer