Beantwoord

WiFi schakelt zichzelf steeds uit

• 14 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 3200 keer bekeken

Ik heb via het icoontje in mn telefoon mobiele gegevens uit gezet. Op deze manier logt mn telefoon alleen in op wifi verbindingen in de omgeving en maakt geen gebruik van internet bundel. Als ik YouTube filmpjes kijk wordt de verbinding echter constant verbroken (om de 10 sec ongeveer). Wanneer ik dan via instellingen naar de verbinding kijk staat internet gewoon uit. Ik zet het dan weer aan maar na korte tijd schakelt hij zichzelf weer uit! Wanneer ik gewoon op internet zit bijv op dit forum of Whatsapp dan gebeurt dit niet. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 15 oktober 2018, 07:40

Mogelijk staat slimme netwerkwissel (Samsung) of WiFi assistent (iPhone) aan, kijk even de geavanceerde WiFi instellingen na en zet dit uit.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Mogelijk staat slimme netwerkwissel (Samsung) of WiFi assistent (iPhone) aan, kijk even de geavanceerde WiFi instellingen na en zet dit uit.
Ja dat had ik ook ergens gelezen maar kon dat niet vinden in mijn telefoon. Bij het uitzetten van mobiele gegevens zou dit ook zo moeten werken. Het is nu weer verholpen, weet niet waardoor. Maar bedankt voor het antwoord!

Reageer