Beantwoord

Zoeken... naar Internet en Mobiel bereik

• 24 april 2018
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Sinds afgelopen week heeft mijn telefoon opeens problemen met het vinden van enig soort van bereik. Als ik hem opnieuw opstart word er wel naar mijn simkaart gevraagd, maar wanneer ik de code van de simkaart invoer staat er Zoeken... links boven in plaats van BEN NL. Zou graag een uitleg willen krijgen
icon

Beste antwoord door Rox 24 april 2018, 14:17

Ai Raa, balen dat jouw telefoon zich maar niet met het netwerk wil verbinden! Dit kan door 1000 en 1 dingen veroorzaakt worden, om uit te zoeken wat precies de boosdoener is raad ik je aan om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik.

Mocht je na het doorlopen van de stappen nog een vraag hebben laat deze dan achter in de reacties, dan kijken we met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ai Raa, balen dat jouw telefoon zich maar niet met het netwerk wil verbinden! Dit kan door 1000 en 1 dingen veroorzaakt worden, om uit te zoeken wat precies de boosdoener is raad ik je aan om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik.

Mocht je na het doorlopen van de stappen nog een vraag hebben laat deze dan achter in de reacties, dan kijken we met je mee!

Reageer